• Στρατηγικός σχεδιασμός.
• Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος.
• Αξιολόγηση υφιστάμενης στρατηγικής.
• Διαμόρφωση και αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων στρατηγικής.
• Επιλογή μελλοντικής στρατηγικής.
• Διατύπωση στρατηγικών στόχων.
• Σύστημα ροής πληροφοριών για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων.
• Ανατροφοδοσία - αναθεώρηση στρατηγικής και στόχων αν δεν ικανοποιούνται τα κριτήρια που έχουν προδιαγραφεί.
• Επεξεργασία πολιτικών για τους κύριους λειτουργικούς τομείς μιας επιχείρησης (Παραγωγή – Πωλήσεις – Μάρκετινγκ - Ανθρώπινο Δυναμικό -
Χρηματοοικονομική Διαχείριση – Επενδύσεις – Προμήθειες).
• Σχεδιασμός ταμειακών προγραμμάτων δράσης.
• Κατάρτιση προϋπολογιστικών οικονομικών μεγεθών (Ισολογισμοί –Αποτελέσματα – Μεθόδευση υλοποίησης επιχειρηματικού σχεδιασμού).